مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 12:452020-09-27اقتصادي

تولیدکنندگانی که قیمت مصوب گرفته اند، حق افزایش قیمت ندارند


رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: تولیدکنندگانی که قیمت مصوب برای عرضه کالای خود دریافت کرده اند به هر دلیلی حق افزایش قیمت ندارند و باید طبق ضوابط عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، عباس تابش اظهار داشت: برای اثرگذاری در روند تصمیم گیری ها و اقدامات انجام شده در بخش نظارت بر بازار، باید هیأت های سه نفره رسیدگی به تخلفات صنفی با حضور نمایندگان سازمان های صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی در سطح استان ها فعال شوند.

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: قطعاً در شرایط حاضر و در بروز تکانه های اقتصادی فرصت لازم جهت خودنمایی و بروز و ظهور سودجویان در عرصه بازار فراهم می شود که در همین راستا ما به دنبال ارتقای توان بازرسی و افزایش نظارت ها با استفاده از بضاعت موجود هستیم تا مانع دستیابی این افراد به اهداف شومشان شویم.

وی ادامه داد: قابل انکار نیست که مشکلاتی اعم از موارد قانونی، تأمین بودجه، ایاب و ذهاب، نیروی انسانی و…، در روند اثرگذاری نظارت ها موثرند با این حال استفاد بهینه از ظرفیت های موجود در دستور کار است.

معاون وزیر صمت تاکید کرد: تفاهم لازم میان سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، پلیس امنیت اقتصادی ناجا و دادستانی کل کشور برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدکنندگانی که قیمت مصوب گرفته اند، حق افزایش قیمت ندارند

تولیدکنندگانی که قیمت مصوب گرفته اند، حق افزایش قیمت ندارند