مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 12:402020-09-27اقتصادي

ابتلای روزانه 25 همدانی به کرونا و فوت 2 نفر


فرماندار همدان از احتمال تعطیلی مجدد برخی از صنوف پرخطر خبر داد و گفت: تاکنون 243 مورد فوتی کرونا و هم اکنون به طور میانگین روزانه 25 مورد ابتلا و دو مورد فوت کرونا مثبت در سطح شهرستان داریم.

- ایسنا/همدان فرماندار همدان از احتمال تعطیلی مجدد برخی از صنوف پرخطر خبر داد و گفت: تاکنون 243 مورد فوتی کرونا و هم اکنون به طور میانگین روزانه 25 مورد ابتلا و دو مورد فوت کرونا مثبت در سطح شهرستان داریم.

حسین افشاری یکشنبه 6 مهرماه در نشست مشترک ستاد پیشگیری از کرونا و پدافند زیستی شهرستان همدان، با قدردانی از همراهی مردم در اجرای طرح فاصله گذاری، استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل های بهداشتی مطرح کرد: در ایام سوگواری ماه محرم حدود 500 هیئت فعال در سطح شهرستان داریم که غالبا به توصیه های بهداشتی توجه داشتند و حدود شش مورد نیاز به ورود آمرانه در راستای حفظ سلامت عزاداران داشتیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون در شهرستان همدان با وضعیت نارنجی و افزایش موارد ابتلا مواجه هستیم، افزود: با توجه به وضعیت قرمز در برخی از شهرستان های استان و عدم رعایت برخی از توصیه های بهداشتی این احتمال وجود دارد که وضعیت شیوع در مرکز استان هم قرمز شود.

افشاری با اشاره به اینکه تاکنون 243 مورد فوتی کرونا و هم اکنون به طور میانگین روزانه 25 مورد ابتلا و دو مورد فوت کرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای روزانه 25 همدانی به کرونا و فوت 2 نفر

ابتلای روزانه 25 همدانی به کرونا و فوت 2 نفر