مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 12:352020-09-27سياسي

بانوان نقش مهمی در احیای ارزش های انقلابی دارند


استاندار قم با اشاره به نقش مهم بانوان در عرصه دفاع مقدس گفت: مادران و خواهران و همسران شهدا و ایثارگران نقش مهمی در حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا شکست دهیم.

سرمست بیان کرد: اگر چه بسیاری از کشورها از نظر تجهیزات و علوم پزشکی و امکانات بیمارستانی از کشور ما پیشرفته تر هستند، اما آنچه کشور ما را با سایر کشورها متفاوت کرده، این روحیه همدلی و وفاق و از خودگذشتگی و روحیه جهادی است که در میان شهروندان و اقشار مختلف و جوانان و بانوان جامعه وجود دارد.

وی با بیان اینکه بانوان نقش مهمی در عرصه دفاع مقدس و احیای ارزش های انقلابی و اسلامی دارند، افزود: ما بر مادران و خواهران و همسران شهدا و ایثارگران درود می فرستیم و امیدواریم توفیق پیروی از راه شهیدان را داشته باشیم.

استاندار قم با تاکید بر اینکه مدیران و مسئولان باید از شهدا درس بگیرند و سبک زندگی شهیدان را سرلوحه قرار دهند، تصریح کرد: سردار سلیمانی اگر در زندگی اش به چنین محبوبیتی میان مردم دست یافت به دلیل آن است که خالصانه و برای خدا و ملت سرافراز در صحنه حضور داشت، همان طور که رزمندگان فارغ از جبهه بندی ها در سنگر مبارزه با دشمن شرکت کردند.

وی با بیان اینکه حضور در جبهه سلامت در ادامه همان خط دفاع مقدس است، افزود: همان طور که دیروز در مواجهه با دشمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان نقش مهمی در احیای ارزش های انقلابی دارند

بانوان نقش مهمی در احیای ارزش های انقلابی دارند