مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 12:252020-09-27سياسي

جهاددانشگاهی ظرفیت گسترده ای برای گشودن گره های جامعه دارد


سرپرست سازمان جهاددانشگاهی استان یزد از ظرفیت های بالای این سازمان برای فعالیت در بخش های مختلف استان خبر داد.

- ایسنا/یزد سرپرست سازمان جهاددانشگاهی استان یزد از ظرفیت های بالای این سازمان برای فعالیت در بخش های مختلف استان خبر داد.

فاطمه سعادتجو امروز در نشست با مدیران زن دستگاه های اجرایی استان، ضمن معرفی و ارائه توضیحاتی پیرامون سابقه فعالیتی خود در حوزه های علمی و دانشگاهی، گزارشی از فعالیت های جهاددانشگاهی استان ارائه و اظهار کرد: این سازمان هلدینگی متشکل از چند حوزه محسوب می‎شود که براساس رسالت های خود در بخش های آموزشی، فرهنگی، تجاری سازی و پژوهشی فعالیت می کند.

وی به فعالیت این سازمان در دو حوزه آموزش عالی در قالب دانشگاه علم و هنر و آموزش های کوتاه مدت اشاره کرد و گفت: خوشبختانه دانشگاه علم و هنر با قریب شش هزار دانشجو خدمات مناسب و متنوعی در رشته ها و مقاطع تحصیلی مختلف ارائه می کند.

سعادتجو در مورد آموزش های کوتاه مدت جهاددانشگاهی نیز گفت: این اموزش ها در بخش آموزش های کارمندان دولت و عموم مردم با تنوع قابل توجهی ارائه می شود.

وی با بیان این که آموزش های کسب و کار از بخش های مهم حوزه آموزش های کوتاه مدت این سازمان است، تصریح کرد: با توجه به نیاز جامعه در این بخش، سازمان جهاددانشگاهی نسبت به ارائه آموزش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی ظرفیت گسترده ای برای گشودن گره های جامعه دارد

جهاددانشگاهی ظرفیت گسترده ای برای گشودن گره های جامعه دارد