مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 12:152020-09-27سياسي

روحانی و قالیباف صدای گلایه این ملت را بشنوید


یک عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با انتقاد از سیاست های دولت و مجلس در توجه به وضعیت معیشتی مردم تاکید کرد: آقای روحانی و آقای قالیباف مردم گلایه دارند صدای گلایه این ملت را بشنوید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، احسان ارکانی نماینده مردم فیروزه و نیشابور در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس گفت: امروز حرف اول و آخر مردم فشار اقتصادی و مشکلات معیشتی است.

وضعیت مسکن، خودرو و ارز از هم گسیخته و رها است.

اکنون داشتن مسکن حتی همان مسکن مهر نیز به آرزوی دست نیافتنی تبدیل شده است، آقای روحانی و آقای قالیباف مردم گلایه دارند صدای گلایه این ملت را بشنوید.

آقای قالیباف حداقل شما مماشات نکنید، هرکجا انقلابی عمل کنید مجلس و مردم پشت شما خواهند بود نباید اجازه داده شود مردم مجلس را شریک مشکلات بدانند و بگویند از مجلس انقلابی هم برای مردم آبی گرم نشد.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مدعی شد: میلیاردها پول و سرمایه مردم حوزه انتخابیه و در موسسات مالی و اعتباری به باد رفت در حالی که معلوم نشد سازمان بازرسی استان خراسان رضوی کجا بود و چرا از این مشکلات جلوگیری نکرد و مدیران حقوق نجومی بگیر چه کردند؟ این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس هم چنین با انتقاد از طرح فروش نفت به مردم مدعی شد که در حوزه انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی و قالیباف صدای گلایه این ملت را بشنوید

روحانی و قالیباف صدای گلایه این ملت را بشنوید