مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 11:552020-09-27سياسي

ظرفیت های صنعت گردشگری البرز را دریابید


استان البرز به دلیل برخورداری از تنوع اقلیمی بالا، پوشش گیاهی و آب و هوایی مناسب از فرصت های خوبی در حوزه های هنری، فرهنگی، طبیعی و روستایی برخوردار است و می تواند درآمدزایی بالایی از این شاخه ها داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، شادی حاضری، رییس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنراتاق بازرگانی البرز بعد از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه که در اتاق بازرگانی انجام شد، ضمن گرامیداشت هفته گردشگری، اظهار کرد: گردشگری بزرگترین صنعت در جهان است، این صنعت جزو مهمترین منابع درآمدی و زمینه ساز ایجاد فرصت های شغلی برای بسیاری از کشورهای دنیا محسوب می شود.

رییس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز در ادامه با اشاره به اینکه برگزاری رویدادهایی مانند هفته گردشگری، فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های نقاط مختلف دنیا در این حوزه است، افزود: صنعت گردشگری این قدرت را دارد تا مردمانی از نژاد، رنگ پوست، فرهنگ، گویش های گوناگون وهمچنین سبک زندگی متفاوت از یکدیگر را گرد هم آورد.

حاضری با تاکید بر اینکه حدود 80 درصد از کسب و کارهای مرتبط با حوزه گردشگری مشتمل بر مجموعه های کوچک و متوسط است، بیان کرد: خوشبختانه صنعت گردشگری همواره در اشتغال زایی زنان، جوانان و جمعیت روستایی پیشتاز بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های صنعت گردشگری البرز را دریابید

ظرفیت های صنعت گردشگری البرز را دریابید