مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 11:452020-09-27حوادث

پلمب 177 واحد صنفی متخلف در قزوین


جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین، از پلمب 177 واحد صنفی متخلف و صدور اخطاریه پلمب برای 211 واحد صنفی دیگر در طرح ارتقای امنیت اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی پلیس امنیت عمومی استان خبر داد.

- ایسنا/قزوین جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین، از پلمب 177 واحد صنفی متخلف و صدور اخطاریه پلمب برای 211 واحد صنفی دیگر در طرح ارتقای امنیت اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی پلیس امنیت عمومی استان خبر داد.

سرهنگ داود عبدالمالکی با اعلام این خبر، گفت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی، طرح بازدید از واحدهای صنفی را به اجرا گذاشتند.

وی افزود: در این طرح که شهریور سال جاری اجرا شد، مأموران از 380 واحد صنفی بازدید و ضمن ارائه آموزش های لازم به متصدیان واحدهای صنفی، 273 نفر از آنان را مورد تذکر جدی قرار دادند.

بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس قزوین، این مقام انتظامی در ادامه از پلمب 177 واحد صنفی متخلف پس از صدور چندین مرحله اخطار در جریان اجرای طرح مذکور خبر داد و گفت: علاوه بر این به متصدیان 211 واحد صنفی دیگر نیز اخطار پلمب صادر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس از عموم شهروندان خواست، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 177 واحد صنفی متخلف در قزوین

پلمب 177 واحد صنفی متخلف در قزوین