مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 11:452020-09-27فرهنگي

مشارکت میلیونی مردم در نذر فرهنگی «علمدار» قابل ستایش است


محسن جوادی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از تماشای موسیقی نمایش علمدار درباره این اجرا به دانشجو گفت: ببا توجه به آنکه این اجرا مخصوص ایام محرم و صفر است، - مشارکت میلیونی مردم در نذر فرهنگی علمدار قابل ستایش است محسن جوادی به دانشجو گفت: موسیقی نمایش علمدار به خوبی توانسته بود حس عاشورایی را به مخاطب منتقل کند.

محسن جوادی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از تماشای موسیقی نمایش علمدار درباره این اجرا به دانشجو گفت: ببا توجه به آنکه این اجرا مخصوص ایام محرم و صفر است، اجرای بسیار مناسب و با معنایی بود.

وی در پاسخ به این سوال که نقش عاشورا چقدر در موسیقی نمایش علمدار پررنگ بود، ضمن تأکید بر اینکه این نقش کاملاً پررنگ و تأثیرگذار بوده است، عنوان کرد: اساساً کل موسیقی نمایش حول محور عاشورا و واقعه کربلا می چرخید و آنها به خوبی توانسته بودند این حس را به مخاطب منتقل کنند.

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان تداوم اجرای چنین پروژه هایی را ضرروی خواند و خاطرنشان کرد: من فکر می کنم با توجه به نسل نو و چارچوب نیازهای امروز مناسب است که اجراهای بیشتری به این شکل روی صحنه بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت میلیونی مردم در نذر فرهنگی «علمدار» قابل ستایش است

مشارکت میلیونی مردم در نذر فرهنگی «علمدار» قابل ستایش است