مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 11:402020-09-27اجتماعي

خانه های هلال درمناطق روستایی ورامین افتتاح شد


با حضور مدیرکل مدیریت بحران استان تهران و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران، 41 خانه هلال در شهرستان ورامین افتتاح شد.

- ایسنا/تهران با حضور مدیرکل مدیریت بحران استان تهران و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران، 41 خانه هلال در شهرستان ورامین افتتاح شد.

حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: تشکیل خانه های هلال در روستاهای دارای دهیاری، با هدف آموزش روستانشینان برای ایجاد آمادگی در مقابله با حوادث های غیرمترقبه در دستور کار شهرستان قرار گرفته و امروز به صورت نمادین فعالیت 7 خانه خانه هلال در این مناطق راه اندازی و فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی اظهار کرد: امروز فعالیت خانه های هلال در روستاهای محمدآباد عرب ها ، آبباریک، دمزآباد و موسی آباد بختیاری از توابع بخش جوادآباد و جعفرآباد اخوان، کلاته ،آباد و عبدل آباد از توابع بخش مرکزی آغاز شده و این مراکز نسبت به آموزش روستاییان اقدام می کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین یادآور شد: علاوه بر این خانه های هلال، 13 خانه هلال در بخش مرکزی، 17 خانه هلال در روستاهای بخش جوادآباد و یک خانه هلال در شهر جوادآباد راه اندازی شد.

وی تصریح کرد: تمامی خانه های هلال شهرستان ورامین به وسایل و امکانات اولیه مورد نیاز تجهیز شده و کالاهای مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های هلال درمناطق روستایی ورامین افتتاح شد

خانه های هلال درمناطق روستایی ورامین افتتاح شد