مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 11:352020-09-27اجتماعي

خدمت رسانی درمانی موکب های اربعین در آذربایجان غربی


مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان غربی گفت: 21 موکب در آذربایجان غربی برای ارائه خدمات در اربعین آماده شده و در چهار محور مواکب سلامت، - سیدحسن حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: موکب سلامت در بخش ارائه خدمات بهداشتی و پیشگیرانه در سطح استان و موکب مهربانی نیز کمک های معیشتی مردمی را برای کمک به آسیب دیدگان کرونا جمع آوری می کند.

وی افزود: موکب عاطفه ها برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت راه اندازی شده است و بسته های آموزشی و لوازم مورد نیاز را خریداری کرده و در اختیار نیازمندان قرار می دهد.

مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان غربی یادآور شد: موکب حرمین نیز با هدف جمع آوری کمک های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات راه اندازی شده است.

حسینی اذعان کرد: تاکنون هیچ موکب آذربایجان غربی به سمت مرز و کشور عراق نرفته و در داخل استان خدمات رسانی را آغاز کرده است.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: تمام خدمات بهداشتی و درمانی و سایر خدمات موکب های آذربایجان غربی رایگان و با حمایت خیّران است.

خاطرنشان می شود 17 مهر امسال مصادف با روز اربعین سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است و به دلیل شیوع کرونا و با هدف جلوگیری از گسترش این ویروس، راهپیمایی اربعین 99 در ایران و عراق لغو شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی درمانی موکب های اربعین در آذربایجان غربی

خدمت رسانی درمانی موکب های اربعین در آذربایجان غربی