مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 11:252020-09-27سياسي

400 هزار نفر در محلات حاشیه نشین و بافت فرسوده کرمانشاه ساکن هستند


بیش از 250 هزار نفر در شهر کرمانشاه حاشیه نشین هستند که با احتساب ساکنین محلات با بافت فرسوده مرکز شهر در مجموع جمعیت ساکن محلات کم برخوردار بیش از 412 هزار نفر تخمین زده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، فضل الله رنجبر امروز در حاشیه افتتاح مرکز توانمندسازی بانوان در محله دولت آباد، اظهار داشت: بیش از 250 هزار نفر در شهر کرمانشاه حاشیه نشین هستند که با احتساب ساکنین محلات با بافت فرسوده مرکز شهر در مجموع جمعیت ساکن محلات کم برخوردار بیش از 412 هزار نفر تخمین زده شده است.

وی خاطرنشان کرد: توجه و حل مشکلات به بافت فرسوده نیازمند عزم عمومی و ملی برای برنامه ریزی و تامین اعتبار است و در همین راستا از نمایندگان شهرستان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، استاندار و نمایندگان شورای شهر می خواهیم در راستای تخصیص ردیف اعتباری در بودجه ما را یاری کنند.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: در برخی از محلات حاشیه شهر کرمانشاه با مساعدت مراکز آموزشی طرح های توسعه و برنامه ریزی تدوین شده است و به زودی برنامه های خوبی اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه نیمی از جمعیت استان کرمانشاه را بانوان تشکیل می دهند، گفت: توجه و برنامه ریزی برای این قشر از جامعه مهم و حیاتی است و در همین راستا با کمک شهرداری و حمایت مراکز دانشگاهی در راستای ایجاد اشتغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 هزار نفر در محلات حاشیه نشین و بافت فرسوده کرمانشاه ساکن هستند

400 هزار نفر در محلات حاشیه نشین و بافت فرسوده کرمانشاه ساکن هستند