مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 11:252020-09-27سياسي

رضایت وزیر ارشاد از سرانه کتاب های دفاع مقدس در نشر کشور


یکی از حوزه هایی که پرونده دفاع مقدس را باز نگاه داشته، حوزه نشر و کتاب است.

13هزار و 600 کتاب چاپ اول و 18 هزار کتاب چاپ مجدد تا امروز به دفاع مقدس پرداخته تا برای آینده ایران توشه غنی به شمار رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سیدعباس صالحی ظهر امروز در مراسم رونمایی از کتاب چهل کتاب، چهل سال پایداری ضمن تبریک چهلمین سالگرد دفاع مقدس و ادای احترام به خانواده شهدا و فرماندهان نظامی حاضر در مراسم اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش در فضای انقلاب اسلامی بیانگر اتفاقات خاصی در انقلاب اسلامی است، وقتی که نیروی هوایی در 19بهمن 57 خدمت امام راحل رسیدند و آن اتفاق تاریخی رخ داد رژیم طاغوت و پشتیبانان آن فهمیدند که دیگر کارشان به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: نیروی هوایی در مرحله بعد یعنی در دفاع مقدس پیشگام شد، عصر 31 شهریور 59 با حملات نیروی هوایی رژیم بعثی جنگ رسما آغاز شد و پس از آن امام راحل فرمودند دزدی آمده، سنگی انداخته و جواب خود را خواهد گرفت و پس از سخن امام کمتر از 12 ساعت 140هواپیمای ایرانی فضای عراق را پر کرد و پاسخ حمله ناجوانمردانه رژیم بعثی را داد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: در طول دفاع مقدس نیز به گفته امیر بقایی شاهد این بودیم که نیروی هوایی کاملا هوای ایران را حفظ و اقدامات این نیروی نظامی ستودنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایت وزیر ارشاد از سرانه کتاب های دفاع مقدس در نشر کشور

رضایت وزیر ارشاد از سرانه کتاب های دفاع مقدس در نشر کشور