مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 11:052020-09-27سياسي

ارائه 10 هزار اخطار به صنوف متخلف در زنجان/ فعالیت 150 کارشناس محیط


رییس گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: کارشناسان همکار گروه از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا، حدود 10 هزار اخطار به واحدهای صنفی فعال ارائه کرده اند که یک هزار مورد از این اخطارها منجر به پلمب و معرفی به دادگاه شده است.

- جلیل نصیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای برگزاری جشن روز بهداشت محیط در زنجان اظهار کرد: جشن این روز دوشنبه هفتم مهرماه در سالن روزبه بیمارستان آیت الله موسوی برگزار می شود.

رییس گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تعداد همکاران بهداشت محیط استان را 150 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد حدود 102 نفر همکاری مستمر با این گروه دارند.

وی با بیان اینکه 90 درصد کارکنان گروه بهداشت محیط استان زنجان مدرک کارشناسی دارند، تصریح کرد: این کارکنان به صورت مستقیم و غیرمستقیم امور مربوط به سلامت را نظارت و کنترل می کنند.

نصیری با تاکید بر اینکه توصیه بر عدم گذشت در مورد تخلفات به کارشناسان شده است، ادامه داد: اخطار، پلمب و معرفی به دادگاه مراحل برخورد با متخلفان حوزه بهداشت و سلامت است.

رییس گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه اولویت کاری کارشناسان بهداشت محیط در حال حاضر کووید 19 است، ادامه داد: کارشناسان در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 10 هزار اخطار به صنوف متخلف در زنجان/ فعالیت 150 کارشناس محیط

ارائه 10 هزار اخطار به صنوف متخلف در زنجان/ فعالیت 150 کارشناس محیط