مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 11:052020-09-27اقتصادي

بانک های یزد در مسیر تولید همکاری جدی تری داشته باشند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد با تاکید بر نقش مهم بانک ها در رفع موانع تولید استان یزد گفت: تعامل بانک ها با تولیدکنندگان و صاحبان صنایع می تواند مسیر تولید را هموارتر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مسعود عظیمی ظهر امروز در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد اظهار داشت: اکنون که کشور درگیر جنگ اقتصادی تمام عیار است نیاز داریم نیروهای توانمند اعم از دولتی و بخش خصوصی وارد عرصه شوند و در مسیر تولید و جهش آن گام بردارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد به نقش مهم و تأثیرگذار بانک های استان در مسیر رفع موانع تولید اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه در استان یزد شاهد درک بالای مدیران عامل بانک ها و تعامل آنها با صاحبان صنایع و تولیدکنندگان هستیم که این مهم می تواند مسیر تولید را هموارتر کند.

وی با تاکید بر حفظ اشتغال موجود استان و تقویت کارآفرینی، عنوان کرد: ارتقای گردشگری در شرایط کنونی باید به طور جدی در دستور کار قرار گیرد.

عظیمی تاکید کرد: لازم است که فعالیت و عملکرد بانک های استان بر اساس مصوبات جلسات سران سه قوه، قوانین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و بخشنامه های بانک مرکزی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک های یزد در مسیر تولید همکاری جدی تری داشته باشند

بانک های یزد در مسیر تولید همکاری جدی تری داشته باشند