مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 11:002020-09-27حوادث

حمله با چاقو به کارشناس شهرداری نیشابور با انگیزه شخصی بود


فردی با مراجعه به ساختمان اداری شهرداری نیشابور یکی از کارشناسان شهرداری را با چاقو مورد حمله قرار داد که البته علت این حادثه بحث کاری نبوده و موضوعی کاملا شخصی بوده است.

- ایسنا/خراسان رضوی شهردار نیشابور گفت: فردی با مراجعه به ساختمان اداری شهرداری نیشابور یکی از کارشناسان شهرداری را با چاقو مورد حمله قرار داد که البته علت این حادثه بحث کاری نبوده و موضوعی کاملا شخصی بوده است.

علی نجفی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: صبح روز شنبه پنجم مهرماه، فردی با مراجعه به ساختمان اداری شهرداری منطقه 2 نیشابور یکی از کارشناسان شهرداری را با ضربات چاقو به شدت مجروح کرد.

وی ادامه داد: علت این حادثه به هیچ عنوان بحث اداری و کاری نبوده و موضوعی کاملا شخصی بین ضارب و مضروب بوده که ضارب بعد از ورود به داخل ساختمان شهرداری و پیدا کردن محل کار فرد مورد نظر، وارد دفتر کار این کارشناس شهرداری شده و با چاقو به وی حمله می کند.

نجفی خاطر نشان کرد: بلافاصله سایر همکاران در محل حاضر شده و فرد ضارب را کنترل کرده و با حاضر شدن نیروی انتظامی ضارب را به نیروی انتظامی تحویل می دهند.

شهردار نیشابور گفت: کارشناس شهرداری که با ضربات چاقو به شدت آسیب دیده بود، فورا به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد و بلافاصله مورد عمل جراحی قرار گرفت و در حال حاضر نیز حال ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله با چاقو به کارشناس شهرداری نیشابور با انگیزه شخصی بود

حمله با چاقو به کارشناس شهرداری نیشابور با انگیزه شخصی بود