مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 10:552020-09-27اقتصادي

صنعت دریانوردی مهم ترین بخش از زنجیره تأمین جهانی


معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه نقش دریانوردان در حمل و نقل پایدار، کلیدی است، گفت: صنعت دریانوردی مهم ترین بخش از زنجیره تأمین جهانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، جلیل اسلامی به مناسبت روز جهانی دریانوردی بیان کرد: حمل و نقل پایدار یک موضوع لایه لایه است و در فراهم سازی این مهم، دریانوردان نقش کلیدی دارند و بدون در نظر گرفتن آنان، پیوند بین تأمین کنندگان در سرتاسر جهان قطع و دسترسی به توسعه پایدار بسیار دشوار خواهد بود.

وی ادامه داد: سازمان بین المللی دریانوردی سند چشم انداز، استراتژی ها، برنامه ها و چالش های پیش روی جامعه جهانی دریانوردی را تهیه کرده است و باید بدانیم از یک سو تأثیر رشد اقتصادی بر صنعت حمل و نقل دریایی و از سوی دیگر تحولات تکنولوژیکی، ملاحظات محیطی، انسانی و الزامات کنوانسیونی، مشکلات و سختی های زیادی را بر این صنعت تحمیل می کند.

معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی اظهار کرد: در مورد چگونگی مشارکت دریانوردان در حصول اهداف توسعه ای، لازم است فعالیت های اقتصادی با ظرفیت اقیانوس ها متعادل باشند تا این فرآیند برای مدت زمان طولانی، سالم باقی بماند و ناهماهنگی و تقاضای های رقابتی می تواند منجر به فعالیت های غیرقانونی در رابطه با است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت دریانوردی مهم ترین بخش از زنجیره تأمین جهانی

صنعت دریانوردی مهم ترین بخش از زنجیره تأمین جهانی