مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 10:502020-09-27سياسي

جو حاکم بر مجلس سوء استفاده از بیت المال نیست


نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس با بیان اینکه جو حاکم بر مجلس سوء استفاده از بیت المال نیست، تصریح کرد: این طور نبود که همه نمایندگان خودرو دنا را گرفته باشند و بیشتر جو و شایعه بود.

- ایسنا/اصفهان نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس با بیان اینکه جو حاکم بر مجلس سوء استفاده از بیت المال نیست، تصریح کرد: این طور نبود که همه نمایندگان خودرو دنا را گرفته باشند و بیشتر جو و شایعه بود.

تصورم این است برای اینکه می خواهند مجلس به کار اصلی خود نپردازد برای آن حاشیه سازی می کنند.

سید مسعود خاتمی در گفت وگو با ایسنا در رابطه با اختصاص خودروی دِنا پلاس به نمایندگان مجلس، اظهار کرد: از آغاز مجلس یازدهم بعضاً مسائلی از بیرون مطرح و حاشیه سازی می شود و با توجه به وضعیت سختی که امروز مردم در ارتباط با گرانی ها و معیشت دارند تصورم این است که مقداری برای مجلس حاشیه سازی می شود.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس برای سرکشی به حوزه های انتخابیه خود و رفت وآمد به مجلس، سازمان ها و وزارتخانه ها نیازمند خودرو هستند و در همین راستا مجلس در ابتدا سه گزینه را پیش روی نمایندگان قرار داد.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی، گفت: گزینه اول این بود که هر نماینده یک خودرو با راننده ای از مجلس در اختیار بگیرد و گزینه بعدی این بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جو حاکم بر مجلس سوء استفاده از بیت المال نیست

جو حاکم بر مجلس سوء استفاده از بیت المال نیست