مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 10:352020-09-27سياسي

روایت نیم قرن حماسه آفرینی و جهاد/ ماجرای مغازه هایی که انبار کربلا شدند


خانم «رفعت وریدی» از دوران قبل از انقلاب یک پایگاه دینی در بیرجند برپا می کند که محل حضور فعالیت بانوان در دوران انقلاب و پس از آن جنگ تحمیلی می شود و اکنون نیز با حدود نیم قرن از تأسیس آن همچنان فعال و پویا به مسیری که برای خود تعریف کرده است، - خبرگزاری فارس-بیرجند؛ نقش اعتقادی و تربیتی بانوان در دوران دفاع مقدس از مواردی است که بر هیچ کس پوشیده نیست تا جایی که امام خمینی(ره) در این مورد فرمودند: پیروز و سرفراز باد نهضت اسلامی زنان معظم ایران، افتخار بر این قشر عظیمی که با حضور ارزشمند و شجاعانه خود در صحنه دفاع، میهن اسلامی و قرآن کریم و انقلاب را به پیروزی رسانده و اکنون در جبهه و پشت جبهه در حال فداکاری و آماده فداکاری هستند.

حماسه آفرینی بانوان این سرزمین و همراهی و استقامتی که در دوران جنگ تحمیلی به واسطه بانوان به منصه ظهور رسید در هیچ کجای جهان سابقه ندارد و این همراهی و پشتیبانی به قدری بوده که قلم و بیان از ذکر آن عاجز است.

به همین مناسبت به سراغ بانویی رفتیم که از ابتدای دوران جوانی، در راه تبلیغ معارف اسلام و ارزش های دین 50 سال از عمر خود را به میدان آورده است.

خانم رفعت وریدی از دوران قبل از انقلاب یک پایگاه دینی در بیرجند برپا می کند که محل حضور فعالیت بانوان در دوران انقلاب و پس از آن جنگ تحمیلی می شود و اکنون ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت نیم قرن حماسه آفرینی و جهاد/ ماجرای مغازه هایی که انبار کربلا شدند

روایت نیم قرن حماسه آفرینی و جهاد/ ماجرای مغازه هایی که انبار کربلا شدند