مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 10:302020-09-27اقتصادي

رشد 77 درصدی فروش حواله های ارزی در نیما


مدیر اداره صادرات بانک مرکزی ضمن تایید افزایش صادرات نفتی کشور و تسریع بازگشت ارزهای صادراتی در ماه های اخیر، گفت: فروش حواله های ارزی صادراتی در شهریور سال جاری نسبت به مرداد ماه در سامانه نیما معادل 77 درصد رشد داشته است.

- مدیر اداره صادرات بانک مرکزی ضمن تایید افزایش صادرات نفتی کشور و تسریع بازگشت ارزهای صادراتی در ماه های اخیر، گفت: فروش حواله های ارزی صادراتی در شهریور سال جاری نسبت به مرداد ماه در سامانه نیما معادل 77 درصد رشد داشته است.

صمد کریمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ماه های اخیر روند صادرات نفتی کشور افزایشی بوده و با تصمیمات و تدابیر اتخاذ شده شاهد بهبود این روند نیز خواهیم بود که این موضوع توان بانک مرکزی برای تامین کالاهای اساسی، دارو و مواد اولیه، کالاهای واسطه ای، سرمایه ای و مصرفی نهایی و نیز ایجاد ثبات و آرامش در بازار ارز را افزایش داده است.

وی ادامه داد: با توجه به تغییرات اعمال شده در بسته سیاستی بازگشت ارز حاصل از صادرات سال 1399 و تشویق ها و تنبیه های درنظر گرفته شده برای صادرکنندگان، روند بازگشت ارزهای صادراتی در ماه های اخیر سرعت گرفته، به طوری که شاهد رشد بالغ بر 77 درصدی فروش حواله های ارزی صادراتی در شهریور سال جاری نسبت به مرداد ماه در بازار دوم در بستر نیما بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 77 درصدی فروش حواله های ارزی در نیما

رشد 77 درصدی فروش حواله های ارزی در نیما