مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 10:302020-09-27سياسي

رونمایی از 17 عنوان کتاب دفاع مقدس در کرمانشاه/ 35 کتاب دیگر در راه است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه از رونمایی از 17 عنوان کتاب دفاع مقدسی در هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه از رونمایی از 17 عنوان کتاب دفاع مقدسی در هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.

سردار ناصر باباخانی در حاشیه مراسم رونمایی از این کتاب ها، در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به در دست تهیه بودن 35 عنوان کتاب دفاع مقدسی دیگر در استان، گفت: در حالی که امسال سهمیه استان نگارش 50 کتاب دفاع مقدسی بود، اما در نهایت تعداد کتب چاپ شده تا پایان سال به 52 عنوان خواهد رسید.

باباخانی در ادامه با بیان اینکه برای زنده نگه داشتن رخدادهای سالهای دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت راهی جز ثبت و ضبط و تحلیل این رخدادها توسط نویسندگان وجود ندارد، تاکید کرد: اگر برای ثبت و ضبط جانفشانی شهدا و رزمندگان در طول سال های دفاع مقدس کاری نشود، این گنجینه بزرگ از بین خواهد رفت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه با اشاره به نقش مهم نویسندگان دوران دفاع مقدس در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: این وظیفه نویسندگان دفاع مقدس است که در این زمینه فعالیت داشته باشند تا این خاطرات در گذر زمان غبار کهنگی به خود نگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 17 عنوان کتاب دفاع مقدس در کرمانشاه/ 35 کتاب دیگر در راه است

رونمایی از 17 عنوان کتاب دفاع مقدس در کرمانشاه/ 35 کتاب دیگر در راه است