مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 10:252020-09-27سياسي

رونمایی از چاپ سوم کتاب قانون آیین دادرسی کیفری مصوب 1392


کتاب «قانون آیین دادرسی کیفری مصوب 1392/12/4 با اصلاحات و الحاقات بعدی و نظریه های مشورتی اداره کل حقوقی قوه قضاییه» با حضور معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه رونمایی شد.

- کتاب قانون آیین دادرسی کیفری مصوب 1392/12/4 با اصلاحات و الحاقات بعدی و نظریه های مشورتی اداره کل حقوقی قوه قضاییه با حضور معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب قانون آیین دادرسی کیفری مصوب 1392/12/4 با اصلاحات و الحاقات بعدی و نظریه های مشورتی اداره کل حقوقی قوه قضاییه با حضور معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه رونمایی شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق در حاشیه جلسه شورای مدیران این معاونت، از کتاب مذکور رونمایی کرد.

نسخه اخیر از کتاب یادشده، در قالب چاپ سوم و ویراست دوم منتشر شده و ضمائم آن علاوه بر برخی قوانین مربوط، مشتمل بر آرای وحدت رویه هیأت عمومی دیوان عالی کشور، آیین نامه ها و دستورالعمل های مربوط و دستورالعمل نحوه استعلام حقوقی و پاسخ به آن در قوه قضاییه است.

در مقدمه این اثر خاطرنشان شده است: متن قانون آیین دادرسی کیفری 1392 با اصلاحات و الحاقات بعدی چارچوب اصلی اثر به شمار می رود و در کنار آن مهم ترین و کاربردی ترین نظریات مشورتی صادر شده تا پایان آذر 1398 در ذیل مواد قانونی مربوط قرار گرفته است؛ همچنین در مواردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از چاپ سوم کتاب قانون آیین دادرسی کیفری مصوب 1392

رونمایی از چاپ سوم کتاب قانون آیین دادرسی کیفری مصوب 1392