مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 10:252020-09-27سياسي

گنجینه ارزشمند دفاع مقدس نباید تحریف شود


جانشین سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی است که نباید گذاشت تحریف شود و در راستای تبیین پیغام فتح رزمندگان اسلام باید تلاش های مؤثری صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ منصور شوقانی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، ضمن گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس و اهمیت و ضرورت پاسداشت آرمان های شهدا و امام راحل اظهار کرد: شرایط کنونی کشورمان در مواجهه با دشمنان اسلام و انقلاب با دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس مشابهت های فراوانی دارد که امروز باید به آن توجه شود.

او افزود: ایران امروز با دوران دفاع مقدس شباهت های زیادی دارد و قرار دادن نظام اسلامی در دوران مشابه جنگ تحمیلی، هدف دشمنان اسلام و انقلاب است که با حضور مردم در صحنه همواره ناکام خواهد ماند.

جانشین سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی است که نباید گذاشت تحریف شود و در راستای تبیین پیغام فتح رزمندگان اسلام باید تلاش های مؤثری صورت گیرد.

شوقانی با اشاره به هفته دفاع مقدس و لزوم اجرای برنامه های مردمی در این هفته گفت: تجلیل از ایثارگران و بانوان ایثارگر، بصیرت افزایی، دشمن شناسی، استکبارستیزی، توجه به وحدت ملی و خدعه های استکبار جهانی، تقدیر از فرماندهان، حماسه آفرینان و تجلیل از فد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گنجینه ارزشمند دفاع مقدس نباید تحریف شود

گنجینه ارزشمند دفاع مقدس نباید تحریف شود