مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 10:252020-09-27اجتماعي

امسال راهپیمایی اربعین نداریم/مردم به شایعات توجه نکنند


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی گفت: برگزاری هرگونه راهپیمایی و پیاده روی گروهی و کاروانی به سمت مرزهای کربلا در استان ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست.

طباطبایی با تاکید بر اینکه باید از حرکت موکب داران نیز به سمت مرزها جلوگیری شود، گفت: مردم به شایعات و مطالب طرح شده در فضای مجازی و سایت های غیر معتبر توجه نکنند و باید اطلاعات دقیق در خصوص این موضوع در اختیار مردم قرار گیرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی گفت: باید برنامه های فرهنگی متناسب با اربعین حسینی در سطح شهر و به صورت مجازی برگزار شود و حال و هوای شهر چهره حسینی بگیرد.

مدیرکل حج و زیارت آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: باید فضای مناسبی را در سطح شهر ایجاد کنیم و از بروز هرگونه حرکت به سمت مرزها جلوگیری شود و اطلاع رسانی مناسب برای مردم صورت گیرد.

محمدرضا ندیری با اشاره به خدمات رسانی کواکب، ادامه داد: باید تلاش شود خدمات رسانی مواکب و خیران در داخل کشور و در استان ارائه شود.

مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین در آذربایجان غربی گفت: باید برنامه های فرهنگی متناسب با اربعین در دستگاه های اجرایی سطح استان برگزار شود تا فضای اربعین در جامعه گسترش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال راهپیمایی اربعین نداریم/مردم به شایعات توجه نکنند

امسال راهپیمایی اربعین نداریم/مردم به شایعات توجه نکنند