مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 10:252020-09-27اقتصادي

وام مسکن جوانان 400 میلیون تومان شد


انتظار پرداخت این تسهیلات نسبت به سایر انواع تسهیلات مسکن طولانی تر بوده و بین 5 تا 15 سال و مدت بازپرداخت آن 20 ساله پیش بینی شده و با نرخ سود 9 درصد پرداخت می شود.

- بانک عامل بخش مسکن سقف تسهیلات قابل پرداخت از محل حساب پس‌انداز مسکن جوانان در تهران را 60 درصد افزایش داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبانک عامل بخش مسکن، یکی از انواع تسهیلات قابل پرداخت خرید مسکن به لحاظ نرخ سود و مدت بازپرداخت که در حال حاضر در شبکه بانکی پرداخت می‌شود، تسهیلات از محل حساب‌های پس‌انداز مسکن جوانان است؛ دارنده حساب قادر است با رعایت برنامه سپرده‌گذاری ارائه شده توسط بانک در بلندمدت از تسهیلات مسکن برخوردار شود.

انتظار پرداخت این تسهیلات نسبت به سایر انواع تسهیلات مسکن طولانی‌تر بوده و بین 5 تا 15 سال و مدت بازپرداخت آن 20 ساله پیش‌بینی شده و با نرخ سود 9 درصد پرداخت می‌شود.

ویژگی دیگر حساب پس‌انداز مسکن جوانان این است که نیازی به سپرده‌گذاری یکجا با مبالغ سنگین ندارد و از این بابت نسبت به صندوق پس‌انداز مسکن یکم برای گروهی از متقاضیان مسکن ارجح به شمار می‌آید.

در این صندوق سپرده‌گذار موظف است به صورت ماهانه نسبت به پرداخت مبالغ خرد از پیش تعیین شده اقدام کند و در پایان سال پنجم یا پانزدهم از تسهیلات خرید مسکن برخوردار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام مسکن جوانان 400 میلیون تومان شد

وام مسکن جوانان 400 میلیون تومان شد