مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 10:052020-09-27سياسي

هیچ یک از دشمنان فکر نمی کردند جنگ 8 سال طول بکشد


همایش گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان این وزارت خانه در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، همایش گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، صبح امروز مورخ 6 مهر سال جاری با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان این وزارت خانه در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

در حاشیه این همایش، نمایشگاه تخصصی تبیین نقش وزارت راه و شهرسازی در دفاع مقدس که در این دوران به نام 2 وزارت خانه مسکن و شهرسازی  و راه و ترابری فعالیت می کرد، در محل باغ موزه دفاع آغاز به کار کرد.

لازم به تاکید است این نمایشگاه تا 10 مهرماه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بزرگراه شهید حقانی از ساعت 9 تا 21 دایر خواهد بود و عموم مردم می توانند از آن بازدید کنند.

هیچ یک از دشمنان فکر نمی کردند، جنگ 8 سال طول بکشد در این همایش، نعمت اله ترکی، معاون منابع انسانی ، در تشریح نیت خبیثانه دشمن، ادامه داد: دشمنان مردم، سناریویی طراحی کرده بودند و تصور می کردند که سناریوی آن ها درست به مرحله اجرایی برسد.

*مثلت، امام خمینی(ره)، مردم و رزمندگان دشمن را به زانو درآورد وی با اشاره به نوپا بودن انقلاب اسلامی ایران در اوایل جنگ، اظهار کرد: با توجه به آن که تنها 19 ماه از پیروزی انقلاب اسلامی می گذشت، دشمنان به خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ یک از دشمنان فکر نمی کردند جنگ 8 سال طول بکشد

هیچ یک از دشمنان فکر نمی کردند جنگ 8 سال طول بکشد