مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 09:552020-09-27پزشكي

کرونا و چالش بدخیم زباله در خراسان جنوبی


مدیر امور پسماند شهرداری بیرجند از افزایش تولید زباله در بیرجند در پی شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: تولید روزانه زباله در بیمارستان های بیرجند از سه تن به 5.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر امور پسماند شهرداری بیرجند از افزایش تولید زباله در بیرجند در پی شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: تولید روزانه زباله در بیمارستان های بیرجند از سه تن به 5.

5 تن افزایش یافت.

احمد لطایفی، امروز یکشنبه 6 مهر به خبرنگاران رسانه های گروهی اعلام کرد: قبل از شیوع ویروس کرونا روزانه به صورت میانگین سه تن زباله از بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی، تامین اجتماعی و بیمارستان ارتش بیرجند جمع آوری می شد که به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت میانگین به پنج هزار و 500 کیلوگرم افزایش یافته و در برخی بیمارستان ها افزایش 50 درصدی تولید زباله را داشته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر امور پسماند شهرداری بیرجند اظهار کرد: افزایش زباله بیمارستانی باعث افزایش هزینه های دفع شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا تعاملاتی با دانشگاه علوم پزشکی درخصوص دفع رایگان زباله های بیمارستانی داشته ایم، افزود: ابتدای امسال و در بازدید شهردار بیرجند از بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند به مدت سه ماه هزینه دفع زباله های بیمارستانی رایگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و چالش بدخیم زباله در خراسان جنوبی

کرونا و چالش بدخیم زباله در خراسان جنوبی