مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 09:552020-09-27ورزشي

تا این لحظه ذوب آهن، سایپا و پیکان مثلث مدعیان هستند


سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن اصفهان گفت: با توجه به یارگیری تیم ها تا کنون تیم های سایپا، ذوب آهن و پیکان مثلث مدعیان قهرمانی این فصل را تشکیل داده اند.

- ایسنا/اصفهان سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن اصفهان گفت: با توجه به یارگیری تیم ها تا کنون تیم های سایپا، ذوب آهن و پیکان مثلث مدعیان قهرمانی این فصل را تشکیل داده اند.

فریبا صادقی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس جلسه چند روز گذشته فدراسیون تاکنون 9 تیم برای حضور در فصل 99 لیگ برتر والیبال اعلام آمادگی کرده اند؛ البته مدارک برخی از تیم ها تکمیل نیست و همین مسئله موجب شد تا مراسم قرعه کشی و برنامه مسابقات به طور کامل برگزار نشود.

وی با اشاره به برگزاری لیگ به صورت رفت و برگشت و متمرکز، تصریح کرد: البته برای برگزاری مسابقات به این صورت از تیم ها نظرسنجی نشد و فدراسیون بر اساس آیین نامه خود آن را به تیم ها ابلاغ کرد و تیم ها نیز نظر دیگری نداشتند، فکر می کنم با شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور حاکم است، این نحوه برگزاری مناسب باشد؛ چرا که برگزاری مسابقه به صورت متمرکز رفت و آمد را کمتر می کند، اما از سوی دیگر ماندن زیاد در فضای مسابقه هم دردسر به وجود می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا این لحظه ذوب آهن، سایپا و پیکان مثلث مدعیان هستند

تا این لحظه ذوب آهن، سایپا و پیکان مثلث مدعیان هستند