مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 09:502020-09-27اقتصادي

هشدار هوشناسی در مورد وقوع یخبندان و خسارت های باغی در خراسان جنوبی


کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی در مورد کاهش محسوس و قابل ملاحظه دما(8 تا 12 درجه سلسیوس)، وقوع سرما و یخبندان شبانه هشدار داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی در مورد کاهش محسوس و قابل ملاحظه دما(8 تا 12 درجه سلسیوس)، وقوع سرما و یخبندان شبانه هشدار داد.

جواد نخعی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه زمان شروع این پدیده از دوشنبه شب خواهد بود، اظهار کرد: خسارت به ویژه به محصولات کشاورزی، محصولات زراعی(تمامی محصولات علوفه ای، پنبه، چغندرقند، حبوبات و.

) و محصولات باغی (از قبیل زرشک و گیاهان دارویی) ناشی از سرما و یخبندان شبانه دور از انتظار نخواهد بود.

وی افزود: کاهش دما صبح سه شنبه این هفته در سربیشه، نقاطی از زیرکوه، قاین، درمیان و بخش مرکزی بیرجند و صبح چهارشنبه در سربیشه، زیرکوه، قاین، درمیان، بخش مرکزی بیرجند، سرایان و فردوس و نقاط کوهستانی از شهرستان های خوسف و نهبندان صورت خواهد پذیرفت.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: صبح پنجشنبه نیز این کاهش دما و یخبندان در سربیشه، زیرکوه، قاین، درمیان، بخش مرکزی بیرجند، سرایان و فردوس و نقاط کوهستانی از خوسف و نهبندان اتفاق خواهد افتاد.

نخعی، زمان پایان این پدیده را جمعه اعلام کرد و گفت: کشاورزان، محصولات برداشت شده را جمع آوری و به مکان های سرپوشیده انتقال دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هوشناسی در مورد وقوع یخبندان و خسارت های باغی در خراسان جنوبی

هشدار هوشناسی در مورد وقوع یخبندان و خسارت های باغی در خراسان جنوبی