مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 09:452020-09-27سياسي

وبینار آشنایی با پتنت و شرایط احراز آن برگزار می شود


انجمن علمی مهندسی شیمی و پلیمر دانشگاه تهران با همکاری کانون پتنت ایران، وبینار آشنایی با پتنت و شرایط احراز آن را برگزار می کند.

- وبینار "آشنایی با پتنت و شرایط احراز آن" برگزار می شود انجمن علمی مهندسی شیمی و پلیمر دانشگاه تهران با همکاری کانون پتنت ایران، وبینار آشنایی با پتنت و شرایط احراز آن را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، پَتِنت:حق انحصاری است که در قبال اختراع یا ایده ثبت شده به مخترع یا نماینده قانونی او اعطا می شود.

پتنت (Patent) که در زبان فارسی از آن با عنوان ثبت اختراع یاد می شود، ثبت حقی است که از سوی دولت به مخترع داده می شود و به وی اجازه می دهد دیگران را از ساخت، فروش و بهره برداری از اختراع برای مدت زمانی مشخص بازدارد.

سیستم پتنت، در حقیقت برای تشویق نوآوری هایی که برای جامعه سودمند و منحصربه فرد هستند، طراحی و اجرا شده است.

با افزایش تدریجی نقش دانش و فناوری در کسب وکار و لزوم محافظت از نوآوری ها و دستاوردهای فناورانه، سیستم پتنت به یکی از اجزای کلیدی نظام مالکیت فکری بدل شده است.

امروزه از ثبت اختراع یا پتنت، به طور گسترده ای استفاده می شود و شرکت های فناور بزرگ، کسب وکارهای نوپا و حتی مخترعان و محققان مختلف، در قالب متقاضیان حقیقی و حقوقی، اقدام به ثبت اختراع و محافظت از ابداعات فن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار آشنایی با پتنت و شرایط احراز آن برگزار می شود

وبینار آشنایی با پتنت و شرایط احراز آن برگزار می شود