مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 09:352020-09-27اقتصادي

رشد 13 برابری خرید گندم در استان مرکزی


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: تاکنون 344 هزارتن گندم در استان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 13 درصد و نسبت به میانگین کشوری دو برابر رشد داشته است.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: تاکنون 344 هزارتن گندم در استان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 13 درصد و نسبت به میانگین کشوری دو برابر رشد داشته است.

غلامرضا ملکی روز یکشنبه ششم مهرماه، در کارگروه گندم، آرد و نان استان مرکزی اظهار کرد: ششمین جلسه کارگروه گندم، آرد و نان استان با موضوع بررسی سهمیه بندی آرد نانوایی ها، بررسی کیفیت آرد و نان، کیفیت گندم، خرید و فروش آرد داخل و خارج استان و پروانه کسب و صدور مجوز برگزار و مقرر شد دستگاه های مربوطه در خصوص این موارد وظایف خود را انجام دهند.

وی تصریح کرد: در این نشست مقرر شد کمیته ارزشیابی نانوایی ها به صورت اصولی و دقیق به این موضوعات پرداخته و بحث سهمیه بندی را بر اساس اصول مجدد انجام دهد تا تعادل نسبی در خصوص تخصیص سهمیه آرد مناطق مختلف شهری ایجاد شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی با بیان اینکه تراکم تعداد نانوایی ها در سطح استان بالاست، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در زمینه ارتقای کیفیت آرد و نان گام های موثری برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 13 برابری خرید گندم در استان مرکزی

رشد 13 برابری خرید گندم در استان مرکزی