مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 09:352020-09-27سياسي

آغاز ثبت نام آزمون استخدامی تأمین اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد


رییس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت نام شرکت در آزمون استخدامی تأمین اجتماعی آغاز و تا شنبه 12 مهرماه ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت نام شرکت در آزمون استخدامی تأمین اجتماعی آغاز و تا شنبه 12 مهرماه ادامه خواهد داشت.

سید محمد قائم کاظمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: مرکز آزمون جهاددانشگاهی در راستای اهداف و وظایف سازمانی با هماهنگی سازمان تأمین اجتماعی و همکاری شرکت کار و تأمین نیرو، به منظور جذب و به کارگیری نیروی مورد نیاز سازمان تأمین اجتماعی آزمون استخدامی را برگزار می کند.

وی اظهارکرد: در این آزمون مشاغل بهیار، کمک پرستار(بهدار)، متصدی خدمات اداری (ماشین نویس، بایگان و غیره)، منشی (برای امور پزشکی و بخش)، متصدی خدمات دارویی (دارویار)، انباردار، متصدی خدمات عمومی (نگهبان و راننده آمبولانس)، جذب و به کارگیری می شود.

رییس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شرایط احراز در دفترچه راهنما به طور کامل تشریح شده است، خاطرنشان کرد: از جمله نکاتی که در این آزمون مهم است، این است که تعداد زیادی از داوطلبان می توانند در این آزمون با مدرک تحصیلی دیپلم شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام آزمون استخدامی تأمین اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد

آغاز ثبت نام آزمون استخدامی تأمین اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد