مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 09:252020-09-27اجتماعي

اخراج 20 هزار رأس دام غیر مجاز از مراتع ییلاقی لار


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شمیرانات گفت: در طول مدت اجرای مدیریت چرای دام در مراتع ییلاقی لار، 51 فقره پرونده تخلف برای دامداران متخلف تشکیل شد و حدود 20 هزار رأس دام غیر مجاز از این مراتع اخراج شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حسن شکری با بیان اینکه وسعت مراتع ییلاقی لار حدود 73 هزار هکتار است، گفت: ظرفیت چرای دام مجاز در این مراتع بیش از 90 هزار رأس دام است که هرساله و در زمان فصل چرا، این مراتع میزبان دام هایی از استان های سمنان، البرز و شهرستان های جنوب استان تهران است.

وی یکی از دغدغه های اصلی مجموعه منابع طبیعی را جلوگیری از ورود دام غیر مجاز به این مراتع دانست و اظهارکرد: با توجه به اینکه سد لار به عنوان یکی از منابع تأمین کننده آب شرب تهران در این منطقه واقع شده است، اجرای پروژه مدیریت چرا و جلوگیری از ورود دام غیرمجاز به منطقه از اهمیت زیادی برخوردار است.

بر همین اساس مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی به همراه کارشناسان مربوطه در قالب اکیپ های گشت و مراقبت در طول مدت اجرای این پروژه منطقه را تحت نظارت و کنترل دارند و ضمن جلوگیری از ورود دام غیر مجاز با افراد متخلف نیز برخورد قانونی به عمل آورده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران همزمان با فرا رسیدن فصل پاییز، فصل چرای دام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخراج 20 هزار رأس دام غیر مجاز از مراتع ییلاقی لار

اخراج 20 هزار رأس دام غیر مجاز از مراتع ییلاقی لار