مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 09:252020-09-27سياسي

دستورالعمل رعایت عفاف و حجاب به تمام دستگاه های گیلان ابلاغ شد


رییس شورای فرهنگ عمومی گیلان از ابلاغ دستورالعمل رعایت عفاف و حجاب اسلامی توسط استانداری به تمام دستگاه های استان خبر داد و یادآور شد: انتظار می رود اندیشمندان و کارشناسان به نحوه اجرای دستورالعمل مذکور توجه داشته باشند و موانع و راهکارهای آن را تبیین کنند.

- ایسنا/گیلان رییس شورای فرهنگ عمومی گیلان از ابلاغ دستورالعمل رعایت عفاف و حجاب اسلامی توسط استانداری به تمام دستگاه های استان خبر داد و یادآور شد: انتظار می رود اندیشمندان و کارشناسان به نحوه اجرای دستورالعمل مذکور توجه داشته باشند و موانع و راهکارهای آن را تبیین کنند.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که با موضوع های عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر در سالن غدیر استانداری برگزار شد عفاف و حجاب را یکی از امور امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و افزود: ارائه راهکارها برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه توسط شورای فرهنگ عمومی اثرگذار است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی به بیان راهکارها در ترویج فرهنگ جامعه می پردازد، تصریح کرد: هدف ایجاد جامعه اسلامی است و براین اساس باید به اولویت ها پرداخته شود.

آیت الله فلاحتی، فعالیت های انجام شده در امر عفاف و حجاب در دانشگاه های گیلان را بسیار خواند و بیان کرد: وحدت رویه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل رعایت عفاف و حجاب به تمام دستگاه های گیلان ابلاغ شد

دستورالعمل رعایت عفاف و حجاب به تمام دستگاه های گیلان ابلاغ شد