مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 09:252020-09-27سياسي

هویت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی مبارزه با استکبار است


مدیرکل اوقاف استان قم با بیان اینکه در هیچ عصر و زمانی نباید کوچک ترین تمایل و گرایشی به دشمنان داشته باشیم گفت: هویت انقلاب اسلامی ما این است که با ظلم و استکبار مبارزه کند وگرنه حکومتی مانند آل سعود خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در مراسم تجلیل از ایثارگران اوقاف قم با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس برای ملت ایران اظهار کرد: سال ها باید گفت و نوشت تا این دستاوردها را تبیین کرد بنابراین باید قدر این فرصت را بدانیم در گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کوشا باشیم.

وی افزود: قدرتی در جنگ نصیب ملت ایران شد که برایمان جاودانه شده و یکی از عوامل اقتدار همیشگی مان محسوب می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه شکل گیری و قوام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان حافظ ارزش ها و آرمان های انقلاب یکی از ثمرات دوران دفاع مقدس است گفت: پاسداران با اینکه امکاناتی هم نداشتند، ولی با دست خالی در مقابل دشمنان ایستادند و جانشان را سپر بلای مردم و کشور کردند.

وی ادامه داد: عزت و اقتدار امروز ما به برکت دوران هشت ساله جنگ تحمیلی و مدیریت جهادی است چرا که در آن دوران اتحاد و انسجام مردم و ایثار و گذشت رزمندگان را توامان شاهد بودیم به عبارتی تمرین پیروی از ولایت را به بهترین نحو داشتیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی مبارزه با استکبار است

هویت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی مبارزه با استکبار است