مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 09:252020-09-27سياسي

بخش زیادی از جامعه روستاها افسردگی اجتماعی دارد


فرماندار نوشهر با بیان اینکه بخش زیادی از جامعه روستاها افسردگی اجتماعی دارد، اظهارکرد: نابودی فرهنگی و از بین رفتن خرده فرهنگ ها که باعث احیای زندگی در روستاها بوده باعث این مشکلات شده است.

- ایسنا/مازندران فرماندار نوشهر با بیان اینکه بخش زیادی از جامعه روستاها افسردگی اجتماعی دارد، اظهارکرد: نابودی فرهنگی و از بین رفتن خرده فرهنگ ها که باعث احیای زندگی در روستاها بوده باعث این مشکلات شده است.

سعید یزدانی در آیین معارفه بخشدار جدید مرکزی نوشهر که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، از شوراها و دهیاران به عنوان نمایندگان مردم یاد کرد و گفت: بخش اعظمی از وظایف مسئولان نیز به عهده شما است که به جد باید به دنبال آن باشید.

وی با اشاره به اینکه در بدترین شرایط تحریمی پس از انقلاب قرار داریم، افزود: در این وضعیت باید استعدادها و ظرفیت های مختلف شناسایی و فرصت برای بروز و ظهور پیدا کنند.

وی توجه و جدی گرفتن دغدغه های فرهنگی و اجتماعی را بسیار ضروری دانست و گفت: در همین راستا ارتباط با سمن ها و همکاری با نهادهای فرهنگی و اجتماعی از سوی شوراها و دهیاران جدی گرفته شود.

فرماندار نوشهر با بیان اینکه بخش زیادی از جامعه روستاها افسردگی اجتماعی دارد که همه آن ناشی از مشکلات اقتصادی نیست، تصریح کرد: نابودی فرهنگی و از بین رفتن خرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش زیادی از جامعه روستاها افسردگی اجتماعی دارد

بخش زیادی از جامعه روستاها افسردگی اجتماعی دارد