مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 09:202020-09-27اقتصادي

ثبت رکوردی تازه در انتقال فرآورده های نفتی


مدیر خطوط لوله شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران گفت: پارسال 60 میلیارد تن کیلومتر و بیش از 128 میلیارد لیتر مواد نفتی جابه جا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، سیدجعفر علیزاده دربندی با بیان اینکه به موازات تغییرات مصرف فرآورده ها در کل کشور و همچنین تولید پالایشگاه ها، افزایش ظرفیت انتقال نیز ضروری است، گفت: برای رسیدن به این هدف، مراکز انتقال نفت توسعه چشمگیری داشته اند، راهکارهای نوین عملیاتی برای انتقال فرآورده در مواقع اضطراری اندیشیده شده و آموزش نیروی انسانی نیز به صورت جدی مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: بخش اعظم این حجم انتقال افزوده شده برای بخش های توسعه ای بوده و بخشی از راهکارهای فرآیندی با تولید و ابتکارات انجام شده است، برای نمونه امکان استفاده از مواد روان کننده و تزریق به خطوط، افزایش ظرفیت بهره برداری بیش از ظرفیت طراحی خط را در پی داشته است.

مدیر خطوط لوله شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت با اشاره به شرایط بحرانی و ویژه پارسال صنعت انتقال تأکید کرد: با توجه به اینکه خطوط لوله نفت در همه کشور گستردگی دارند، بارندگی های سیل آسای ابتدای سال 98 فعالیت های ما را تحت تأثیر قرار داد، اما با کمترین توقف و خسارت و همچنین عملکرد سریع و دقیق همکاران از این بحران با سربلندی عبور کردیم و رکورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت رکوردی تازه در انتقال فرآورده های نفتی

ثبت رکوردی تازه در انتقال فرآورده های نفتی