مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 09:202020-09-27سياسي

فرمانده سپاه الغدیر یزد؛ تنها شهید حمله طبس


بعد از گذشت 40 سال از شکست مفتضحانه نظامیان آمریکا در کویر طبس، همچنان خیانت های آمریکایی و همین طور فداکاری ها و مبارزات ضداستکباری انقلاب اسلامی ایران ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»، تقویم تاریخ انقلاب اسلامی ایران را که ورق می‌زنیم روز‌های پر فراز و نشیب بسیاری در آن به چشم می‌خورد، روز‌هایی که سرشار از حوادث تلخ و شیرین از رشادت‌ها، فداکاری‌ها، موفقیت‌ها، شکست‌ها و حتی خیانت و کم کاری‌هاست؛ با این وجود همین حوادث کاروان پرخروش انقلاب را استوار ساخته است تا به حرکت امیدبخش خود ادامه دهد.

یکی از این روز‌ها یا بهتر است بگوییم یکی از این حوادث شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس است و مثل همیشه این حادثه قهرمانی دارد که پرورش یافته مکتب اسلام، دانش آموخته خانواده‌ای مذهبی و استکبارستیز و فارغ ‌التحصیل دانشگاهی به عظمت انقلاب اسلامی است.

قهرمان این روز و تنها شهید شکست حمله نظامی آمریکا سردار شهید محمد منتظر قائم، نخستین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد است، شهید محمد منتظر قائم از همان دوران نوجوانی با پرورش تفکری عظیم در خود و انجام فعالیت‌های ضد استکبارانه‌اش در آن سال‌ها، نگاه همگان را به خود جلب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه الغدیر یزد؛ تنها شهید حمله طبس

فرمانده سپاه الغدیر یزد؛ تنها شهید حمله طبس