مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 09:102020-09-27اقتصادي

خرید سرور اختصاصی ایران از مبین هاست


شرکت مبین هاست در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان خود خدماتی در حوزه هاستینگ و سرور ارائه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام مبین هاست، می خواهیم به سرور اختصاصی ایران و پیرامون آن مواردی را اشاره کنیم، پس با ما همراه باشید.

قبل از اینکه اشاره کنیم سرور اختصاصی چیست ابتدا به این سوال باید جواب بدیم که سرور چیست؟ سرور شبیه کامپیوتر می باشد که ابعاد آن متفاوت است و مانند کامپیوتر دارای پردازنده، حافظه رم، هارد دیسک و دیگر قطعات می باشد با این تفاوت که می توان از چندین پردازنده و تعداد زیادی حافظه رم و همچنین تعداد بیشتر هارد دیسک نسبت به کامپیوترهای معمولی در آن استفاده کرد، به مجموعه این منابع سرور می گویند.

این سرورها در محل هایی مخصوص به نام دیتاسنتر قرار می گیرند که دارای اینترنت پرسرعت هستند و بصورت شبانه روزی روشن می باشند و به این سرور یک آی پی اختصاص می گیرد که بتوان از نقاط مخلتف به وسیله اینترنت به آن وصل شد، که به این سرور یک سرور اختصاصی گفته می شود.

می توان روی این سرور به صورت مستقیم یک سیستم عامل ویندوز و یا لینوکس نصب کرد و تمام منابع را برای آن استفاده کرد و یک آی پی و یا چند آی پی به آن سیستم عامل اختصاص داد و یا روی آن سرور یک مجازی ساز نصب نمود و تعداد مشخصی سرور با منابع کمتر، با توجه به منابع اصلی اختص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید سرور اختصاصی ایران از مبین هاست

خرید سرور اختصاصی ایران از مبین هاست