مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 09:052020-09-27اقتصادي

388 تاییدیه ایمنی آسانسور در لرستان صادر شد


مدیرکل استاندارد لرستان از صدور 388 مورد تاییدیه ایمنی آسانسور طی امسال در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرضیه قنبریان امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به استانداردسازی آسانسورهای برقی در نیمه اول سال جاری در لرستان، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 455 مورد درخواست بازرسی در سامانه مدیریت بازرسی آسانسور ثبت شد که منجر به صدور 388 مورد تاییدیه ایمنی آسانسور شد.

وی، افزود: از 455 مورد درخواست های ثبت شده برای اخذ تاییدیه استاندارد، 185 مورد مربوط به درخواست اولیه و 270 مورد نیز درخواست تاییدیه ادواری بوده است.

مدیرکل استاندارد لرستان با بیان اینکه گواهینامه های ایمنی آسانسور دارای اعتبار یک ساله است، به شهروندان توصیه کرد مالکین و مدیران ساختمان های دارای آسانسور باید آسانسورهای در حال بهره برداری را تحت سرویس و نگهداری مستمر قرار دهند.

قنبریان، گفت: همچنین باید به منظور حصول اطمینان از برقراری شرایط استاندارد، سالیانه درخواست بازرسی ادواری آسانسور منصوبه در سامانه مدیریت بازرسی آسانسور ثبت شود.

وی با بیان اینکه برای تأمین ایمنی لازم در آسانسور، رعایت استانداردهای مربوطه اجباری است و این موضوع به تمام شهرداری های استان اعلام شده است، گفت: صدور پایان کار برای ساختمان های جدید منوط به دریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

388 تاییدیه ایمنی آسانسور در لرستان صادر شد

388 تاییدیه ایمنی آسانسور در لرستان صادر شد