مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 08:552020-09-27پزشكي

صفر تا صد تزریق واکسن آنفلوآنزا


با نزدیک شدن به فصل سرما، همزمانی کرونا با آنفلوآنزا نگرانی های جدی ایجاد کرده است.

تفکیک کرونا از آنفلوانزا کار بسیار سختی است و با وجودی که واکسن آنفلوآنزا در دسترس است، - ایسنا/اصفهان با نزدیک شدن به فصل سرما، همزمانی کرونا با آنفلوآنزا نگرانی های جدی ایجاد کرده است.

تفکیک کرونا از آنفلوانزا کار بسیار سختی است و با وجودی که واکسن آنفلوآنزا در دسترس است، با واکسینه کردن افراد، علاوه بر کاهش آمار آنفلوانزا، پزشکان و تیم سلامت می توانند با دغدغه و اطمینان بیشتری بر روی کرونا متمرکز شوند.

یک عضو هیئت علمی گروه پرستاری سلامت جامعه و سالمندی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در این خصوص به ایسنا، گفت: واکسن آنفلوانزا با توجه به محدودیت جهانی که اکنون با آن مواجهیم، بیشتر برای افراد در اولویت باید تزریق شود و اگر واکسن مازاد بر این افراد موجود باشد، سایر گروه ها و افراد نیز می توانند از آن استفاده کنند.

پروانه خراسانی افزود: امسال با توجه به شیوع کرونا، واکسن برای گروه های پرخطر با سن بالا، به ویژه افراد دارای بیماری زمینه ای، سالمندان، افراد دارای ناراحتی کلیوی، کبدی و ریوی، مبتلایان به دیابت، سرطان، چاقی و ضعف سیستم ایمنی ارثی یا اکتسابی (به دلیل مصرف کورتون طولانی مدت، شیمی درمانی، سرطان و پیوند) ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفر تا صد تزریق واکسن آنفلوآنزا

صفر تا صد تزریق واکسن آنفلوآنزا