مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 08:552020-09-27اقتصادي

افزایش دسترسی ناشنوایان به خدمات شهروندی


حل مشکلات افراد ناشنوا و کم شنوا و تلفیق کامل آنان در عرصه های شغلی و اجتماعی و دسترسی کامل آنها به خدمات مورد نیاز از مهم ترین اولویت های سازمان بهزیستی به شمار می ‏رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، اسداله حیدری، مدیرکل بهزیستی استان البرز ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت رو ناشنوایان، در جمع خبرنگاران، گفت: هدف از نام گذاری یک روز به این گروه از اقشار جامعه، ارتقای فرهنگ ارتباط با ناشنوایان، دانسته هایی از زبان اشاره و آگاهی سیاست مداران و همچنین عموم مردم از مشکلاتی است که این قشر با آن رو به رو هستند.

وی افزود: در همین راستا اقدامات مختلفی از سوی سازمان بهزیستی صورت گرفته که توسعه خدمات توانبخشی در کلینیک‏ های تخصصی، ارائه خدمات توانپزشکی، آموزش مهارت‏ های زندگی به ویژه شیوه های ارتباط تلفیقی (لب خوانی و زبان اشاره)، حمایت از برنامه‏ های حرفه ‏آموزی و اشتغال ناشنوایان، اجرای طرح‏ های مختلف توانمند سازی، پرداخت شهریه دانشجویان کم شنوا و ناشنوا، ارائه خدمات در مراکز روزانه خانواده کودک کم شنوا و ناشنوا و کاشت حلزون را می توان از جمله این فعالیت‏ ها برشمرد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز بیان کرد: حل مشکلات افراد ناشنوا و کم شنوا و تلفیق کامل آنان در عرصه های شغلی و اجتماعی و دسترسی کامل آنها به خدمات مورد نیاز از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دسترسی ناشنوایان به خدمات شهروندی

افزایش دسترسی ناشنوایان به خدمات شهروندی