مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 08:552020-09-27اقتصادي

ریل گذاری مجلس شورای اسلامی برای رفع موانع فعالیت شرکت های دانش بنیان


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حمایت از طرح های دانش بنیان یکی از دغدغه های مجلس است، گفت: با تشکیل فراکسیون دانش بنیان درصدد هستیم تا طرح جهش تولید را با کمترین مشکل به تصویب برسانیم.

- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حمایت از طرح های دانش بنیان یکی از دغدغه های مجلس است، گفت: با تشکیل فراکسیون دانش بنیان درصدد هستیم تا طرح جهش تولید را با کمترین مشکل به تصویب برسانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی طاهری امروز در رویداد مجازی معرفی نیازهای فناورانه حوزه معدن و صنایع معدنی با اشاره به اعمال تحریم ها علیه کشور، افزود: با اعمال تحریم های نفتی امکان فروش نفت ناممکن است؛ از این رو نیازمند جایگزین هایی برای آن هستیم که یکی از موارد جایگزین معدن و مواد معدنی است.

وی با بیان اینکه امروزه در حوزه اکتشافات معدنی عقب ماندگی هایی داریم، اظهار کرد: اکتشاف با روش های سنتی موجب بروز عقب ماندگی ها در این حوزه شده است که در این راستا شرکت های دانش بنیان می توانند کشور را در این زمینه یاری کنند.

طاهری ادامه داد: شرکت های دانش بنیان با استفاده از روش های تله متری و سنجش از دور و تدوین نرم افزارهای بومی می توانند راهکارهایی را برای اکتشاف و استخراج کم هزینه ارائه دهند، ضمن آنکه عقب ماندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریل گذاری مجلس شورای اسلامی برای رفع موانع فعالیت شرکت های دانش بنیان

ریل گذاری مجلس شورای اسلامی برای رفع موانع فعالیت شرکت های دانش بنیان