مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 08:552020-09-27اجتماعي

شناسایی یک هزار و 200 دانش آموز دارای مشکلات ویژه یادگیری در کردستان


رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی کردستان از شناسایی و پذیرش یک هزار و 200 دانش آموز دارای مشکلات ویژه یادگیری در مدارس عادی دوره ابتدایی کردستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، خلیل رنجبر  پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرکز مشکلات ویژه یادگیری رهنما در سنندج اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و کاهش مراجعات حضوری دانش آموزان پیش بینی می شود تا پایان سال تحصیلی جاری حدود یک هزار و 200 دانش آموز دارای مشکلات ویژه یادگیری با مراجعه به این مراکز در سطح استان خدمات آموزشی و توانبخشی دریافت کنند.

وی گفت: دانش آموزان پایه های اول تا ششم دوره ابتدایی مدارس عادی علیرغم داشتن هوش طبیعی یا بالاتر که در یک یا چند فرآیند روان شناختی پایه که در درک یا کاربرد زبان شفاهی نقش دارد و خود را به صورت مشکل در دروسی مانند خواندن، نوشتن یا محاسبات ریاضی نشان می دهد، مشکل داشته باشند برای گذراندن موفقیت آمیز دوره تحصیلات خود می توانند به مراکز مشکلات ویژه یادگیری مراجعه کنند.

وی افزود: 120 نفر نیروی متخصص با به کارگیری راهبردهای آموزشی و راهکارهای توانبخشی در 19مرکز دولتی و 6 مرکز غیر دولتی به منظور تشخیص، مداخله بهنگام و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری دانش آموزان فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی یک هزار و 200 دانش آموز دارای مشکلات ویژه یادگیری در کردستان

شناسایی یک هزار و 200 دانش آموز دارای مشکلات ویژه یادگیری در کردستان