مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 08:552020-09-27سياسي

نماینده پاکدشت: زمان پاسخگویی بسیار نزدیک است


آقایان دولتمرد امروز قدر این اجماع مردم در همراهی با دولت را بدانید، زیرا زمان پاسخگویی بسیار نزدیک است.

- نماینده مردم پاکدشت در مجلس گفت: آقایان دولتمرد امروز قدر این اجماع مردم در همراهی با دولت را بدانید، زیرا زمان پاسخگویی بسیار نزدیک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهاد بشیری در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس در نطق میان دستور با تبریک بازگشایی مدارس، دانشگاه ها و حوزه های علمیه به همه معلمان، اساتید، دانشجویان، طلاب و دانش آموزان گفت: امیدوارم در این سال تحصیلی بتوانند با ابتکار و تلاش بیش از پیش بر کاستی های حادث از این ویروس منحوس چیره شده و اعتلای علمی و فرهنگی کشور را تداوم بخشند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس با اشاره به چهلمین سالگرد دفاع مقدس با استناد به سخنان مقام معظم رهبری، گفت: هشت سال دفاع مقدس ما، صرفا یک امتداد زمانی و فقط یک برهه زمانی نیست، بلکه گنجینه عظیمی است که تا مدت های طولانی ملت ما می تواند از آن استفاده کند، آن را استخراج و مصرف کند و سرمایه گذاری کند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه یکی از گنج ها اعتماد به نفسی بود که از رهگذر تکیه بر ارزش ها و آرمان های الهی نصیب ملت مقاوم ما شد و آنها را به پیروزی بزرگ و تاریخ ساز بر دشمنان شان رسانید گفت: امروز یکی از راهبردهای تقابل دشمن با ملت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده پاکدشت: زمان پاسخگویی بسیار نزدیک است

نماینده پاکدشت: زمان پاسخگویی بسیار نزدیک است