مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 08:552020-09-27اقتصادي

همراهی بانک مرکزی با واردکنندگان کالاهای اساسی


رییس بانک مرکزی از همراهی این بانک با واردکنندگان کالاهای اساسی و تولید کنندگان در راستای کاهش زمان ماندگاری کالاهای اساسی، مواد اولیه، تجهیزات و قطعات مورد نیاز تولید خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از بانک مرکزی، عبدالناصر همتی، ⁩رییس کل بانک مرکزی که دیروز به همراه معاون اول رییس جمهوری به بندر شهید رجایی سفر کرده بود در یادداشتی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از همراهی بانک مرکزی با واردکنندگان کالاهای اساسی و تولید کنندگان در راستای کاهش زمان ماندگاری کالاهای اساسی، مواد اولیه، تجهیزات و قطعات مورد نیاز تولید خبر داد.

متن یادداشت همتی به این شرح است: 5 مهرماه 99 در معیت معاون اول رییس جمهور، جمعی از وزرا و رؤسای سازمان‌های گمرک و بنادر از گمرک بندر شهید رجایی در بندرعباس بازدید و موضوع کالاهای دپو شده در گمرک این بندر و نیز سایر بنادر کشور را بررسی کردیم.

⁩بانک مرکزی در راستای کاهش زمان ماندگاری کالاهای اساسی و مواد اولیه و تجهیزات و قطعات مورد نیاز تولید در قالب تصمیمات ذیل، همراهی کامل خود را با وارد کنندگان کالاهای اساسی و تولید کنندگان محترم ابراز داشت.

⁩در این جلسه مقرر شد واردات کلیه کالاهای مشمول ارز با نرخ ترجیحی که در گمرکات کشور دپو شده اند، امکان بهره گیری از خرید اعتباری 3 ماه و تضمین نرخ ارز توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی بانک مرکزی با واردکنندگان کالاهای اساسی

همراهی بانک مرکزی با واردکنندگان کالاهای اساسی