مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 08:502020-09-27اقتصادي

حذف بروکراسی های بانکی و تخصیص اعتبار برای طرح های منابع طبیعی


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی اظهار کرد: سهم منابع استانی برای راه اندازی صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی 500 میلیون تومان تعیین شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی اظهار کرد: سهم منابع استانی برای راه اندازی صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی 500 میلیون تومان تعیین شد.

علیرضا نصرآبادی، امروز یکشنبه 6 مهر به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: یکی از 9 طرح سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در سال 99 راه اندازی و رونق صندوق های حمایت از توسعه منابع طبیعی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به سیاست های سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری و رویکرد اساسی این سازمان در برنامه ها و طرح های جهشی و تولید محور سال 99، افزود: صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی بستری مناسب برای اقتصادی کردن طرح های منابع طبیعی و کمک به توان تولیدی کشور است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی بیان کرد: در این راستا می توان به عنوان یک زیرساخت از آن در راستای حفاظت بیش از پیش عرصه ها بهره مند شد.

نصرآبادی با اشاره به اقداماتی که سال 96 برای ایجاد صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی در استان انجام شد، یادآور شد: باید 49 درصد از اعتبارات این صندوق توسط دولت تامین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف بروکراسی های بانکی و تخصیص اعتبار برای طرح های منابع طبیعی

حذف بروکراسی های بانکی و تخصیص اعتبار برای طرح های منابع طبیعی