مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 08:452020-09-27ورزشي

تلاش برای جلوگیری از اعزام تیم های غیرمجاز به خارج از کشور


رییس هیئت کونگ فو گیلان با بیان اینکه تمام تلاشمان را می کنیم تا جلوی اعزام تیم های غیرمجاز به خارج از کشور را بگیریم، گفت: از اولیا درخواست می کنم که توجه داشته باشند اعزام های خارج از ایران بدون مجوز شورای برون مرزی هیچ گونه اعتباری ندارد.

- مجید مهربانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به قدرت کونگ فو استان گیلان در کشور  اظهار کرد: همیشه در ورزش کونگ فو در کشور حرفی برای گفتن داشته ایم و جزو استان های قدرتمند و برتر در فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی هستیم.

وی با بیان اینکه در مدت چهار سال مدیریت هیئت استان پیشرفت قابل توجهی در کشور داشته ایم، گفت: در سال 95 این هیئت را با رتبه 28 از فدراسیون کنگ فو تحویل گرفتیم و سال 96 رتبه 11 را در کشور کسب کردیم و در همین سال موفق شدیم تیم گیلان رو به نمایندگی از فدراسیون کنگ فو جمهوری اسلامی ایران به مسابقات برون مرزی در کشور آذربایجان اعزام کنیم که موفق به قهرمانی در این تورنمنت شدیم.

رییس هیئت کونگ فو استان گیلان با بیان اینکه در سال 97 در بین کل استان ها رتبه 15 را کسب کردیم، افزود: شرایط هیئت استان به جایی رسیده بود که باید درخواست میزبانی می کرد و ما نیز انتظار این را داشتیم که وقتی میزبان شویم بایستی قهرمان شویم و انتظار همه از استان گیلان بالا رفته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای جلوگیری از اعزام تیم های غیرمجاز به خارج از کشور

تلاش برای جلوگیری از اعزام تیم های غیرمجاز به خارج از کشور