مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 08:352020-09-27سياسي

اقامت بیش از 29 هزار گردشگر در مراکز گردشگری ایلام


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از اقامت بیش از 29 هزار گردشگر خارجی و داخلی در مراکز گردشگری ایلام از مهر سال گذشته تا امروز خبر داد.

- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خبر داد: اقامت بیش از 29 هزار گردشگر در مراکز گردشگری ایلام ایسنا/ایلام مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از اقامت بیش از 29 هزار گردشگر خارجی و داخلی در مراکز گردشگری ایلام از مهر سال گذشته تا امروز خبر داد.

عبدالمالک شنبه زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در طول یک سال گذشته بیش از 29 هزار گردشگر داخلی و خارجی به استان سفر کرده اند که از این تعداد بیش از 24 هزار گردشگر داخلی و 4473 نفر نیز گردشگر خارجی در مراکز گردشگری استان اقامت داشته اند.

وی از تردد بیش از 4 میلیون و 700 هزار گردشگر در مبادی ورودی وخروجی استان خبر داد و گفت: در طول یکسال گذشته تعداد 56 پروانه بهره برداری برای تأسیسات گردشگری در استان صادر و 760 مورد بازدید نظارتی به مناسبت اربعین حسینی سال 98 و در پی شیوع ویروس کرونا از اسفند ماه سال گذشته توسط کمیته نظارت از تمامی تأسیسات گردشگری انجام شده است.

شنبه زاده از شرکت این اداره کل در 5 نمایشگاه بین المللی، استانی و منطقه ای خبر داد و گفت: در طول یکسال گذشته تعداد 150 هزار نسخه اقلام تبلیغاتی به زبانهای فارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامت بیش از 29 هزار گردشگر در مراکز گردشگری ایلام

اقامت بیش از 29 هزار گردشگر در مراکز گردشگری ایلام