مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 08:352020-09-27پزشكي

سالمندان و معلولان را فعلاً به مراکز بهزیستی نیاورید


مدیرکل بهزیستی استان همدان از مردم درخواست کرد که اگر توانایی نگهداری از سالمندان و یا معلولان را دارند فعلاً آن ها را به مراکز بهزیستی نیاورند.

- ایسنا/همدان مدیرکل بهزیستی استان همدان از مردم درخواست کرد که اگر توانایی نگهداری از سالمندان و یا معلولان را دارند فعلاً آن ها را به مراکز بهزیستی نیاورند.

حمیدرضا الوند در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در بازدیدی که مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از مراکز حوزه توانبخشی ما داشتند، نقاط قوت و ضعف مراکز را یادآوری کردند که این مسئله برای پوشش نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت بسیار کمک کننده بود تا با آمادگی مناسب وارد فصل سرما و پیک سوم احتمالی کرونا شویم.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این بوده تا بتوانیم فضاها را در مراکز تحت نظارت بهزیستی استان مدیریت و در همه مراکز بخش قرنطینه تعبیه کنیم تا اگر مورد مبتلا یا مشکوک داشتیم بتوانیم افراد را جداسازی کنیم.

الوند با بیان اینکه در فصل سرما دیگر امکان باز گذاشتن در و پنجره وجود ندارد، توضیح داد: تمام تلاش ما بر این است که تهویه ها به نحوی باشد تا در مراکز هوای مناسبی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تمام مراکز بهزیستی مجهز به دستگاه تب سنج، سمپاش و پالس اکسیمتر هستند و تجهیزات بهداشتی شامل مواد ضدعفونی کننده، دستکش، ماسک، گان و پاپوش تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالمندان و معلولان را فعلاً به مراکز بهزیستی نیاورید

سالمندان و معلولان را فعلاً به مراکز بهزیستی نیاورید