مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 08:252020-09-27سياسي

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی رایگان به زندانیان شیراز


مدیرکل زندان های فارس از ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به بیش از 900 نفر از زندانیان شیراز به همت گروه جهادی دندانپزشکان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل زندان های فارس از ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به بیش از 900 نفر از زندانیان شیراز به همت گروه جهادی دندانپزشکان خبر داد.

اسحاق ابراهیمی گفت: طرح های جهادی در زندان ها براساس منویات مقام معظم رهبری و تأکید رییس سازمان زندان ها مبنی بر توسعه فعالیت گروه های جهادی در زندان ها اجرا می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی زندان های فارس، ابراهیمی افزود: اشاعه فرهنگ نوع دوستانه و ایجاد فضای معنوی همدلی و انسان دوستانه مبتنی بر سلامت و ارزش های دینی از ویژگی های اخلاقی یک تیم جهادی است و این گروه های جهادی در زندان های استان فارس فعالیت خود را آغاز کرده اند.

ابراهیمی اضافه کرد: در راستای ارتقای سلامت زندانیان و گسترش اقدامات بهداشتی و درمانی، تعدادی از دندانپزشکان گروه جهادی استان فارس با همکاری سازمان بسیج حقوقدانان با حضور در زندان مرکزی شیراز و در فضایی کاملا صمیمی، به زندانیان خدمات دندانپزشکی ارائه می کنند.

مدیرکل زندان های فارس اظهار کرد: اولین گروه جهادی درمانگر، متشکل از دندانپزشکان جهادی استان با حضور در زندان مرکزی شیراز فعالیت خود را آغاز کرده اند و مقرر شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی رایگان به زندانیان شیراز

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی رایگان به زندانیان شیراز